Subject: Projekteerimistingimuste küsimine
From: "Kadi Kukk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 20 Apr 2025 16:23:13 +0300

Tere!

Soovime alustada Tartu vallas Äksi alevikus Karjamõisa tee rekonstrueerimise 
põhiprojekti koos eriosadega koostamisega joonisel näidatud lõigus. 
Karjamõisa tee on tööstuspiirkonnas asuv tee, mida läbivad pidevalt 
rasketehnika ja vähemalt C-kategooria sõidukid.

Karjamõisa tee ristub kõrvalmaantee Lähte-Elistvere teega (tee nr 22220 
<https://teeregister.mnt.ee/reet/map?featureOid=1276> ). Kuna tegemist on 
riigiteega, siis palume väljastada projekteerimistingimused.

Lugupidamisega

Kadi Kukk

Tartu Vallavalitsus

Majandusosakonna juhataja
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
5347 6179---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.